ZEST

dla Yerbador

Yerbador specjalizuje się w produkcji i sprzedaży Yerba Mate, napoju pochodzącego z liści ostrokrzewu paragwajskiego. Ich produkty są certyfikowane, organiczne i pochodzą z ekologicznych upraw, a sama firma jest polecana przez znane osobistości, takie jak Magda Gessler, Ewa Wachowicz, czy Piotr Żyła.

Współpracę z Yerbador rozpoczynamy od audytu dotychczasowych działań i wylistowaniu listy zmian do wprowadzenia. Co działało i warto zostawić, a co należy wdrożyć pod kątem polepszenia wszystkich elementów składowych ROAS. Strona Yerbadoru przeszła gruntowy lifting, postawione zostały landing page dedykowane współpracującym celebrytom, a social proof tworzy nam karuzela z opiniami klientów zebrana z całej sieci. Na mobile na stronach produktowych dodatkowo została dodana zakotwoczona belka z ceną produktu i przyciskiem CTA.

Poprawny naming kampanii ułatwia nam bieżące prace optymalizacyjne, a tych jest sporo chcąc wypchnąć markę Yerbador na lidera na rynku polskim, a w kolejnym kroku podbić rynki zagraniczne. Ku temu służą nam regularne testy kreacji, strategii optymalizacji oraz landing page'y. W PLA z kolei tworzymy duble produktów, by zapełnić wolumen zapytań oraz podmieniamy zdjęcia produktowe na te z celebrytami, dzięki czemu podnosimy wskaźnik CTR na listingu w wyszukiwarce.

Potencjał sprzedażowy jest ogromny, więc pijemy Yerbador i zabieramy się do dalszej pracy!