ZEST

dla PlanRadar

PlanRadar to dostawca oprogramowania do zarządzania budową, nieruchomościami oraz obiektami. Oferuje cyfrowe narzędzie do zarządzania zadaniami, komunikacji i raportowania, które jest używane przez ponad 120 000 użytkowników w ponad 75 krajach, eliminując papierkową robotę i zwiększając wydajność projektów.

PlanRadar to kolejna zagraniczna marka, którą mamy przyjemność wprowadzać na rynek polski. Kampanie lead-gen łączymy z działaniami on i off-site SEO, by skutecznie dotrzeć do grona potencjalnych odbiorców usługi (deweloperzy budowlani, architekci oraz kierownicy budowy). Działania akwizycyjne skupione są wokół wyselekcjonowaych fraz kluczowych w Google oraz Bing Ads, jak również formularzach natywnych na LinkedIn oraz Facebook. Budżety ustawiamy na poziomie kampanii (CBO), by szybciej wyjść z fazy uczenia się. DCO (dynamic content optimization) pozwala nam z kolei na szybsze testowanie szeregu kreacji. Część świadomościową kampanii realizujemy przy pomocy ebooka skierowanego do branży.