ZEST

dla LeCollet

LeCollet to marka odzieżowa prowadzona przez Maję Bohosiewicz, która oferuje różnorodne kolekcje ubrań dla kobiet, w tym sukienki, spódnice, koszulki, body, spodnie. Wyróżniają się swoją unikalną estetyką, tworząc kolekcje specjalnie zaprojektowane dla odważnych i pewnych siebie kobiet.

Z uwagi na duże przywiązanie klientów do marki i wysokie LTV, mocniejszy nacisk kładziemy na pozyskiwanie nowych odbiorców kolekcji LeCollet. Wgrywamy bazę klientów, wykluczamy ich z kampanii oraz tworzymy na jej podstawie (oraz eventów z pixela) podobne grupy psycho-demograficzne. Instagram oraz Storiesy wiodą prym w wydatkach i skuteczności kampanii optymalizowanej na osiągnięcie wskazanych przez klienta ROASów. Wykorzystujemy całą gamę dostępnych formatów reklamowych: mix katalogu, kolekcji, video oraz statyków. Kampanię wspomaga budowanie bazy odbiorców newslettera, który wciąż cechuje wysoki CVR w ecommersach.