ZEST

dla FutureMind

FutureMind to jedno z czołowych przedsiębiorstw oferujących usługi doradcze i dostarczające rozwiązania w dziedzinie cyfrowej gospodarki. Specjalizują się w strategii cyfrowej, badaniach UX, projektowaniu produktów, rozwoju aplikacji mobilnych i webowych, rozwoju IoT, usługach chmurowych oraz handlu bezinterfejsowego.

Celem FutureMind jest mocniejsza ekspansja sprzedaży usług na rynkach zagranicznych. Za główne kierunki działań w testowej kampanii lead gen obraliśmy kraje Bliskiego Wschodu, Benelux oraz Wielką Brytanię. Sprawdzamy konwersyjność zarównó kanałów reklamowych (wyszukiwarki Google Ads i Bing Ads oraz media społecznościowe Facebook i LinkedIn Ads) jak i landing page'y (dedykowane strony pod kluczowe frazy oraz natywne formularze). Mocny nacisk kładziemy na prędkość nawiązania kontaktu (tu wspomaga nas widget CallPage) jak i % odebranych telefonów (tu wspieramy się wysyłką SMS zaraz po zostawieniu danych przy pomocy integracji z SMSAPI).

Kampanii lead gen towarzyszy również szeroka dystrybucja wartościowych ebooków.