ZEST

dla Fjordd

FJORDD to producent luksusowych wanien i umywalek, które łączą harmonijny, ponadczasowy design z wyjątkową ergonomią i komfortem. Inspiracją do powstania marki były skandynawskie fiordy, a produkty wykonane są z innowacyjnego materiału - kamiennego kompozytu AQUASTONE.

Proces decyzyjny wyboru wanien wolnostojących i umywalek jest dłuższy niż w klasycznym ecommerce'ie, stąd też główną osią kampanii jest dobrze konwertujący i rozbudowany remarketing. By go zasilić odpowiednio jakościowymi użytkownikami, kampanie optymalizujemy pod mikro-konwersje jak długość sesji + liczba odsłon podczas wizyty. Do standardowego media mixu w postaciu Google oraz Facebook Ads dołączyliśmy reklamę na Pinterest, gdzie kategoria home decor jest jedną z popularnieszych. Targetujemy tam osoby na podobnej zasadzie jak w Google Ads, czyli w oparciu o keywordsy i wyrażoną intencję. Sam remarketing z kolei jest rozciągnięty do 90 dni, by wydłużyć okienko na potencjalny zakup.